maandag 15 oktober 2018

Little Elephant in de herhaling.

Een paar weekjes geleden had ik wat kaartjes gemaakt met de stempelset: "Little Elephant".
Dit keer heb ik er iets anders mee gemaakt. Ik heb de "Wood crate framelits" (snijmallen) gebruikt om het kratje te maken. Vervolgens heb ik een cellofaan zakje gepakt en daar mini spekjes in gedaan. Het ene zakje iets meer blauw erin en het andere iets meer roze. Je moet tenslotte toch wel het verschil kunnen zien of het voor een jongen of voor een meisje is.
Vervolgens heb ik een label op maat gesneden en daar de olifantjes op gestempelt met een leuke tekst erop.
Lintje eraan en je kadootje is klaar.
Erg leuk om te geven bij bijvoorbeeld een kraamkadootje, babyshower, o.i.d.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden.

Veel liefs, Ilonka.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.