woensdag 10 oktober 2018

Share what you love......


Sommige papiersoorten hebben niet veel nodig om er iets moois mee te maken.
Daar is deze papierlijn er één van. Dit designpapier heet dan ook: "Share what you love"/ deel waar je van houdt.
Ik hou in elk geval heel erg van dit papier en wil dat dan ook graag met jullie delen. 
Er zitten 24 vellen dubbelzijdig papier in een pak, waarvan de vellen 30,5 x 30,5 cm. zijn. Er zit een parelmoer glans over het papier en dat maakt het zo geweldig mooi.
Ik heb er een kaart mee gemaakt en een doosje. Dit doosje heb ik aan de binnenkant bekleed met dit papier. In het doosje heb ik minispekjes in de kleur van het papier gedaan, waardoor het een heel leuk kadootje wordt om te geven. 
Deze week laat ik nog meer creatie's met dit papier zien, dus hou mijn blog/facebookpagina in de gaten.

Veel liefs, Ilonka.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.