zaterdag 17 november 2018

ATC Card.


Afgelopen week had ik met mijn Stampin-up team een teamavond.
Voor deze avonden maken we altijd een leuk kaartje/doosje o.i.d. voor elkaar.
Dit keer hadden we afgesproken om een ATC card voor elkaar te maken.
Een ATC card staat voor: Artist Trading Card. Het kaartje heeft een afmeting van 6,4 x 8,9 centimeter.
Dit kaartje had ik voor mijn teamleden gemaakt.


Voor de basis van het kaartje heb ik de kleur"Mossy Meadow" gebruikt. Dat heeft dus de afmeting 6,4 x 8,9 centimeter. Vervogens heb ik Whisper White papier gebruikt voor de bovenste laag. Daar heb ik de roos (snijmal) uit de set "Detailed Poinsettia" uitgesneden. Vervolgens nog een tekst gestempeld en die er op geplakt.
Vind je ze leuk?

Veel liefs, Ilonka.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.