woensdag 21 november 2018

Hartelijk gefeliciteerd




Ik vond het dit keer eens leuk om ook wat meer aandacht aan de binnenkant van de kaart te geven.
Dat heb ik dus bij dit kaartje maar eens gedaan. Mijn kaartbasis is 14,5 x 21,0 centimeter. Ik heb de kaart op de lange lengte gerild en wel op 10,5 centimeter en vervolgens op de rillijn dubbelgevouwen. De kleur cardstock die ik hiervoor heb gebruikt is "Crushed Curry".
In de binnenkant heb ik een stukje Whisper White geplakt met een afmeting van 14,0 x 10,0 centimeter. Hierop heb ik de tekst gestempeld en die komt uit de stempelset "In de bloemetjes zetten".
Ik ben dol op de nederlandse tekststempels omdat heel veel (oudere) mensen geen engels kunnen lezen en het voor hen dan ook beter te begrijpen is, wat er op de kaart staat.
Op de voorkant heb ik een stukje "Basic Black" cardstock geplakt met een afmeting van 14,0 x 10,0 centimeter.
Daar bovenop een stukje designpapier van 13,5 x 9,5 centimeter. In dit designpapier komen de kleuren zwart en Crushed Curry ook weer terug.
Vervolgens heb ik in de bijpassende kleur ook een lintje op de kaart geplakt. Dat kan soms net even de kaart afmaken, voor mijn gevoel.
De zwarte vorm die ik heb uitgesneden heb ik met een snijmal uit de "Beautiful Layers" set gedaan. Doordat ik er een witte ondergrond achter heb geplakt, komt hij erg mooi tot zijn recht.
Vervolgens nog een tekst op de kaart gestempeld/geplakt en mijn kaartje is klaar.
Vind je hem leuk?

Veel liefs, Ilonka.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.