vrijdag 30 november 2018

Christmas wishes.

Ik had met de Blizzard thinlits snijmal de sterren uitgesneden, die ik nodig had voor een kerstkaart.

 Dit had ik uit koperkleurig folie uitgesneden. Nadat ik alle sterren uit het folie had gehaald, hield ik de basis van mijn folie over, die ik normaal gesproken zo in de prullenbak zou gooien.


Eigenlijk vond ik dat best jammer, want het zag er zo mooi uit. Ineens bedacht ik mij, dat ik dat stukje folie natuurlijk heel goed als basis voor mijn kaart kon gebruiken.
Dat heb ik dus gedaan en dit werd het resultaat.


Zo zie je maar dat je soms met restjes papier nog best iets leuks kunt maken.
Ik heb de kaart verder nog voorzien van een mooie stempel en stukje lint waar glitter in verwerkt is.
Het is dus weer een op en top kerstkaart geworden.
Vind je hem leuk?

Veel liefs, Ilonka.

2 opmerkingen:

  1. Vind het ook een super mooie Die met de sneeuwkristallen.
    Zeker zonde om weg te gooien.
    Groetjes Jacq

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Jacq. Leuk hoor, met restjes werken.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.