maandag 12 november 2018

Noel.


Wat is het toch leuk om steeds maar weer kerstkaartjes te maken.
Dit keer heb ik weer Whiper White cardstock gebruikt voor de basis van mijn kaart.
Vervolgens heb ik de kleur "Mossy Meadow" cardstock daar overheen verwerkt en dan nog een laagje Whisper White. Ik vind het een mooie basis voor de kaart. In het midden van de kaart, heb ik uit de bovenste witte laag cardstock een rondje gesneden en daar een rondje "vellum" achter geplakt.
Ik heb de tekst "Noel" gestempelt en met embossingpoeder  bewerkt. Daarna verhit met de heattool. De embossingpoeder gaat door de hitte van de heattool smelten en dan krijg je de tekst prachtig in beeld. 
Verder heb ik met de "Spring Punch" alle blaadjes uitgeponst (zie foto)




Daarna heb ik met de "Wink of stella" pen er allemaal glitter opgesmeerd en dat geeft een heel gezellig kerst/glitter effect. Zoals je op de foto kunt zien, heb ik ze stapsgewijs langs het rondje met het vellum gelegd en vastgeplakt. 
Vervolgens heb ik nog een mooie strik op de kaart gemaakt.
Ik hoop dat je het een leuk kaartje vindt.

Veel liefs, Ilonka.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.