maandag 5 november 2018

Congratulations.




Ik heb toch echt een zwak voor die olifantjes hoor, ze zijn zo schattig.
Voor de basiskaart het ik Whisper White gebruikt. 
Vervolgens heb ik de nieuwe kleur cardstock "Mango Melody" gebruikt.
Wat een prchtige frisse kleur is dat zeg (zie foto hieronder)


De bovenste kaart/laag is ook weer wit (Whisper White).
Ik hou er heel erg van om 2/3 lagen papier/cardstock over elkaar heen te verwerken. Je stempelafdruk, designpapier of een andere afbeelding komt dan heel mooi tot zijn recht.
Zoals je op de kaart kunt zien, heb ik de olifantjes eerst met donker blauwe inkt, op licht blauw cardstock gestempeld en vervolgens met de "Elephant Builder/pons" uitgesneden en op mijn kaart verwerkt. Een mooie tekst gestempeld op Whisper white papier en op mijn kaart geplakt.
Ik vind het kaartje erg schattig geworden en dat is naar mijn mening mede te danken aan de frisse kleur "Mango Melody".
Ik hoop dat je het kaartje net zo leuk vindt als ik.

Veel liefs, Ilonka.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.