maandag 19 november 2018

Snel weer beter worden.



Het is echt herfst buiten en daardoor meer mensen ziek of verkouden. Dan is het fijn om iemand een beterschapskaartje te kunnen sturen. Dit kaartje heb ik als voorbeeld gemaakt.
Voor de kaartbasis heb ik de kleur Old Olive cardstock gebruikt. Dit heeft een afmeting van 21 x 14,5 centimeter. Deze kaart vouw je door het midden en dan krijg je een kaart van 10,5 x 14,5 centimeter.
Daar bovenop heb ik een stukje cardstock in de kleur Tranquil Tide gebruikt. Dit heeft een afmeting van 14  x 10 centimeter.
Vervolgens heb ik daar weer 2 stukjes designpapier uit de serie "Share What You Love" op geplakt. Ik heb een stukje lint verwerkt op de kaart, ook in de kleur Tranquil Tide. Verder nog een tekst op whisper white stempelpapier afgedrukt en ook daar weer een stukje cardstock achter verwerkt. 

Ik vind het een mooi beterschapskaartje om te versturen.

Veel liefs, Ilonka.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.