maandag 26 november 2018

Thinking of you



De kaart heeft dit keer iets andere maten dan dat ik meestal gebruik.
De basiskaart heeft een afmeting van 18,0 x 14,5 centimeter.
Op de lange lengte heb ik hem op 8 centimeter ge-scored en op die lijn dubbel gevouwen. 
Ik heb op dit korte stukje een stukje cardstock in de kleur: Merry Merlot geplakt. Dit heeft een afmeting van 7,5 x 14,0 centimeter.
Vervolgens heb ik daar weer een stukje designpapier uit de serie: Frosted Floral op geplakt. Daar zit ook die prachtige kleur Merry Merlot in. Daardoor wordt het een mooi, bij elkaar passend geheel. 
Vervolgens heb ik een vierkantje van de kleur Merry Merlot gesneden. Dit heeft een afmeting van 6,0 x 6,0 centimeter. Daar weer een stukje designpapier met een afmeting van 5,5 x 5,5 centimeter opgeplakt.
Dit heb ik in zijn geheel overdwars op mijn kaart geplakt.
De takjes die onder de tekst vandaan komen, zijn uit de set: Frosted Bouquet Framelits. 
Nog een lintje en de tekst op de kaart verwerkt en hij was klaar.
Vind je de kaart leuk?

Veel liefs, Ilonka.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.