vrijdag 23 november 2018

Voorjaarscatalogus




Op 3 Januari 2019 is het zover, dan gaat de nieuwe voorjaarscatalogus in.
Ik kijk er weer enorm naar uit en het leuke aan deze periode is dat de SAB-folder dan ook weer uit komt.
SAB staat voor Sale-A-Bration. 


Dat betekent dat als je een bestelling van € 60,00 plaatst uit de jaar- of voorjaarscatalogus, je een gratis artikel uit de SAB foder mag uitzoeken. Doe je een bestelling van €120,00, dan mag je 2 gratis artikelen uitzoeken, enz. enz. 
Hoe leuk is dat?
Heb je in het afgelopen half jaar een bestelling bij mij geplaatst, dan krijg je deze 2 folders automatisch in de brievenbus.
Heb je nog geen bestelling bij mij geplaatst en je wilt ze ook graag ontvangen, dan vraag ik een vergoeding voor het verzenden. Woon je in Harderwijk/Hierden, dan doe ik hem bij je in de brievenbus. (demonstratrices's van stampin-up uitgesloten).
Je kunt mij hier eventueel over mailen op: ilonkabroersen@live.nl

Veel liefs, Ilonka.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.